FAQ
JE PROGRAM
VHODNÝ TAKÉ PRO JUNIOR MARKETÉRY?
Dosavadní zkušenosti ukazují, že ne vždy. Jejich participace
na diskusi a řešení problémů je v některých případech zásadně
limitována nedostatkem předchozích zkušeností s řízením firmy.
PRO JAKOU
PROFESNÍ SKUPINU MANAŽERŮ JE TEDY PROGRAM NEJVHODNĚJŠÍ?
Přínos programu dramaticky zvyšuje co nejpestřejší mix manažerů
z různých oddělení firmy. Homogenní skupina manažerů z jednoho
oddělení, například management obchodu, je často ve svých názorech,
postojích a přístupech příliš uniformní, což zásadním způsobem
snižuje bohatost a v konečném efektu i úroveň diskuse. Zejména
u menších firem může být přínosná i účast generálního ředitele
či jiného zástupce statutárního orgánu.
JAK VELKÁ
BY MĚLA BÝT SKUPINA MANAŽERŮ PRO KORPORÁTNÍ VERZI PROGRAMU?
Ideálně 8 - 12 manažerů.
MUSÍ PROGRAM
PROBĚHNOUT VE DVOU PO SOBĚ NÁSLEDUJÍCÍCH DNECH?
Ano, provázanost problematiky je velmi značná. S výsledky úloh,
řešených v rámci prvního dne se intenzivně pracuje i v rámci druhého
dne školení.
Se svými otázkami nás kontaktujte na jiri@hollan.cz
|